brand design – Design Partners

Brand design

Kreujemy unikalne koncepcje graficzne, które pozwolą Twojej firmie na skuteczną promocję oraz spójną i efektywną komunikację z grupą docelową.

Zadbamy o twój wizerunek.
Zobacz w czym możemy ci pomóc:

Logo / znaki graficzne marek i produktów

Logo to podstawa i serce identyfikacji wizualnej. Jego zadaniem jest podkreślenie indywidualności firmy i jednoczesne wyróżnienie jej wśród konkurentów. Właściwie zaprojektowany znak firmowy decyduje o rozpoznawalności marki czy produktu. Ciekawe i przykuwające uwagę odbiorców logo to bez wątpienia jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych.

Czym się zajmiemy:

  • analizą potrzeb marki / produktu
  • stworzeniem kilkunastu szkiców wstępnych
  • doszlifowaniem wybranego wariantu logo
  • opracowaniem księgi znaku

Co otrzymasz:

  • 3-4 wstępne wersje projektu
  • dopracowaną wskazaną wersję znaku
  • logo we wszystkich niezbędnych formatach
  • księgę znaku

Identyfikacje wizualne marek i produktów

Identyfikacja wizualna to sposób na stworzenie spójnego wizerunku marki. Jest pomocna w budowaniu jej tożsamości oraz świadomości wśród klientów, a także wyróżnia ją spośród innych na rynku. To zbiór symboli takich jak logo, krój pisma, zastosowany układ tekstu, kolorystyka, znaki graficzne. Wszystkie te elementy to tak naprawdę wizytówka każdego biznesu, dzięki którym opowiadamy o firmie nie tylko w internecie, ale również w tradycyjnych nośnikach takich, jak materiały promocyjne, banery, ulotki, obrandowanie produktów.

Czym się zajmiemy:

  • analizą potrzeb marki / produktu
  • analizą konkurencji
  • strategią komunikacji wizualnej
  • projektowaniem graficznym

Co otrzymasz:

  • mood board
  • 2 wstępne wersje projektu
  • key visual
  • gotowe projekty graficzne
  • wizualizacje produktu

Identyfikacje wizualne wydarzeń

Projektowanie identyfikacji wizualnej wydarzenia to nie tylko opracowanie graficzne znaku czy komunikatu, to również stworzenie wszystkich niezbędnych elementów projektu, oraz staranne dobranie materiałów, z których będą wykonywane, kończąc na ich realizacji i dostarczeniu do wskazanego miejsca.

Czym się zajmiemy:

  • analizą struktury wydarzenia
  • projektowaniem graficznym
  • doradztwem w sprawie druku i produkcji

Co otrzymasz:

  • 2 propozycje linii graficznych
  • projekty gotowe do druku
  • opcjonalnie także produkcję materiałów

Odświeżenie/lifting wizerunku marek (rebranding)

Czym się zajmiemy:

  • analiza dotychczasowej komunikacji wizualnej
  • analiza pożądanego wizerunku marki
  • projektowaniem graficznym

Co otrzymasz:

  • moodboard
  • lifting logo
  • key visual
  • wszystkie potrzebne projekty gotowe do druku lub implementacji

Odświeżenie/lifting wizerunku produktów (redesign)

Czym się zajmiemy:

  • analizą dotychczasowej komunikacji wizualnej
  • analizą i uspójnieniem pożądanego wizerunku produktu
  • projektowaniem graficznym

Co otrzymasz:

  • moodboard
  • key visual
  • mockupy produktów
  • wszystkie potrzebne projekty gotowe do druku lub implementacji
  • opcjonalnie stworzenie komunikacji wizualnej np. do social mediów

Identyfikacja wizualna firmy – pierwszy krok na drodze do rozpoznawalnego wizerunku marki

Dlaczego symbol łyżwy od razu kojarzy się nam z odzieżą sportową, a chłopiec na zebrze ze słodkościami? System identyfikacji wizualnej (tzw. branding) odgrywa istotną rolę w konstrukcji firmy, jak i każdego jej produktu oraz usługi. To dzięki odpowiednio zaprojektowanej i prawidłowo wdrożonej identyfikacji wizualnej firmy marki zapisują się w świadomości Klientów, jednocześnie budząc określone emocje. Emocje odgrywają znaczącą rolę w procesie sprzedaży – zakup produktu lub usługi sygnowanej określonym logo jest niczym obietnica luksusu, wygody, dobrego smaku. Budując markę chcemy, aby jej logo było symbolem czegoś więcej niż tylko butów do biegania… Chcemy, żeby było symbolem możliwości, motywacją do pokonywania własnych ograniczeń, a zarazem gwarancją komfortu i trwałości oferowanego obuwia. W osiągnięciu tego celu pomaga nam system identyfikacji wizualnej, który:

  • buduje rozpoznawalność marki,
  • zrzesza wokół marki jej fanów,
  • wzbudza określone emocje związane z produktem i/lub usługą.

System identyfikacji wizualnej – rozwiązanie nie tylko dla firmy

Identyfikacja wizualna powszechnie kojarzona jest z usługą dla firmy. Identyfikacja wizualna firmy polega na określeniu unikalnej koncepcji graficznej – logo/logotyp, kolorystyka, krój czcionki – przy pomocy której firma będzie się komunikowała z otoczeniem. W praktyce system identyfikacji wizualnej może zostać wykorzystany w znacznie szerszym lub węższym kontekście. Branding może więc dotyczyć konkretnej linii produktów, dla których opracujemy niezależny system identyfikacji wizualnej lub danego wydarzenia. Co ciekawe, branding można również zastosować do promocji usług. O ile system identyfikacji wizualnej w przypadku produktu znajduje wyraz w projekcie jego opakowania, o tyle w przypadku usługi może on być wykorzystywany w różnego rodzaju prospektach reklamowych, reklamach online, voucherach oraz innych materiałach poligraficznych, których celem jest promocja konkretnej usługi.

Branding i rebranding

Ofertę na branding kierujemy do Klientów z całego kraju – marek działających globalnie oraz firm o zasięgu lokalnym. Zapewniamy kompleksową obsługę, której zakres każdorazowo dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta. Tworzymy systemy identyfikacji wizualnej dla firm nowo powstałych oraz marek, które dotychczas nie posiadały spójnej identyfikacji graficznej. Specjalizujemy się również w rebrandingu.

W czym możemy Ci pomóc?

Wiesz już, czym się zajmujemy. Teraz pora na Twój ruch. Wypełnij krótki formularz, który pozwoli nam wrócić do Ciebie z propozycją rozwiązań dla Twojej firmy, marki, czy produktu. Skontaktujemy się z Tobą jeszcze tego samego dnia i przedstawimy ofertę oraz możliwości. Wszystko to bez zobowiązań.