Pewne marki funkcjonują na rynku od lat… Są mocno zakorzenione w świadomości klientów i – wydawać by się mogło – nie potrzebują reklamy. Jednak bez świeżego i atrakcyjnego wizerunku nie są w stanie dotrzeć do nowego pokolenia potencjalnych klientów, którzy przy wyborze towarów i usług kierują się zupełnie innymi wartościami i standardami niż ich dziadkowie, czy chociażby rodzice. Odświeżenie wizerunku marki i dostosowanie go od oczekiwań młodego pokolenia konsumentów to jedno z zadań rebrandingu.
Rebranding bierze na warsztat dotychczasowy wizerunek marki i na jego podstawie tworzy jej bardziej nowoczesny, atrakcyjny dla młodego konsumenta obraz. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ, to młodzi konsumenci oraz ich wybory zakupowe są przyszłością marki, gwarantują jej przetrwanie i pozwalają osiągać jeszcze lepsze wyniki finansowe. Dzięki usłudze rebrandingu możemy również doszlifować wizerunek firmy, na profesjonalne stworzenie którego nie mieliśmy funduszy w początkowym okresie jej działalności. W obu przypadkach produktem finalnym jest spójny i atrakcyjny wizerunek marki, który komunikuje jej wartości do precyzyjnie określonej grupy odbiorców stanowiących grupę docelową.
Wawabus to marka specjalizująca się w obsłudze klientów indywidualnych i biznesowych. Marka zapewnia najwyższy poziomu usług transportu osobowego, które realizuje przy pomocy nowoczesnej, świetnie wyposażonej floty i kierowców o wysokiej kulturze osobistej.
Przed rebrandingiem wizerunek marki nie komunikował w pełni prestiżu i jakości świadczonych usług. Wymagał odświeżenia i dostosowania do oczekiwań klientów, w szczególności wymagającego klienta biznesowego, który bardzo często opiera swoje decyzje zakupowe o różne aspekty komunikacji wizualnej oraz dostępność usług m.in. za pośrednictwem intuicyjnych i szybkich w obsłudze aplikacji webowych.
Z resztą nie tylko klient biznesowy polega na komunikacji wizualnej. W ciągu dnia często nie mamy możliwości, aby zapoznać się ze szczegółowym opisem marki i oferowanych przez nią usług. Dlatego większość decyzji zakupowych opieramy o:
W przypadku klientów, którzy nie mieli dotychczasowych doświadczeń z marką Wawabus, ani szczęścia uzyskać rekomendacji ze strony zadowolonych znajomych jedynym sposobem na zaistnienie marki w ich świadomości jest komunikacja wizualna. Zgodna z obowiązującymi trendami i standardami, a zarazem wierna pod względem przekazu z dotychczasowym brandem marki nowa komunikacja wizualna firmy podkreśla jakość i prestiż oferowanych usług. Teraz firma prezentuje się dumnie w środowisku online i offline pozyskując coraz większą liczbę regularnych klientów.
Zaufali nam:
Nasi Partnerzy Biznesowi to fundament naszej kreatywnej historii zawodowej. Jesteśmy dumni z tego, że tak wielu obdarzyło nas zaufaniem. Poznaj marki, dla których mamy przyjemność realizować projekty.
Dołącz do grona naszych Partnerów Biznesowych i skutecznie buduj z nami swój wizerunek. Śmiało, zachęcamy do kontaktu!