Landing page | Design Partners
Bądź na bieżąco:
kontakt@designpartners.pl (+48) 690 530 355 ul. Noakowskiego 12/43, Warszawa
lub

Landing page

Landing PageNazwa Landing Page oznacza stronę docelową, która ma na celu przyciągać klienta i zachęcić go do działania na stronie. Na takiej stronie znajdują się najważniejsze informacje. Takiej strony używa się, by zachęcić klienta do pobrania ebooka, do zaoferowania nowej usługi bądź produktu lub zaproponowaniu zapisów na webinary i szkolenia.

Jak powinien wyglądać landing page?

Mimo, że na Landing Page znajduje się wiele bardzo istotnych informacji, to najważniejszą różnicą jest to, że strona główna zawiera wszystkie informacje i zakładki, które znajdują na całości strony. Podstawowym celem Landing Page jest zbieranie leadów czyli danych kontaktowych tych, którzy odwiedzają stronę internetową. W odróżnieniu od strony głównej na Landing Page nie ma menu, a najważniejszym elementem jest łatwy i przejrzysty wygląd. Przy tego typu strony najważniejszy jest krótki, zwięzły i sensowny przekaz, który pozwoli użytkownikowi zrozumieć co powinien zrobić, by zapisać się np. na webinar czy newsletter.

Do czego służy Landing Page i kiedy go używać?

Ze względu na cechy charakterystyczne Landing Page’y należy przeprowadzić research na czym nam zależy i czego potrzebujemy od klientów. By stworzyć odpowiednią i zachęcającą kampanie powinniśmy zwrócić uwagę i zadać sobie pytania na czym ma ona polegać, jaka jest grupa docelowa i jak możemy do nich dotrzeć. Stosując prosty przekaz i przyjemny wizualnie wygląd strony możemy odnieść wielki sukces powiększania grona klientów naszej strony. Chcąc zaprezentować jakiś konkretny produkt klientowi i zwrócić jego uwagę właśnie na tą konkretną ofertę. Jest to miejsce, w którym możemy wyróżnić jedną usługę, pakiet bądź produkt, by nie zaginął wśród całość oferty. Gdybyśmy treść tego produkty oferty etc. umieścili na stronie głównej, to ta konkretna propozycja nie była wyjaśniona i podkreślona, a dodatkowo mogłaby zostać pominięta.

Landing Page jest świetnym narzędziem, które pozwoli uzupełnić nasz plan marketingowy. Dobrze przygotowany Landing Page może wpłynąć pozytywnie na liczbę konwersji na stronie. Tłumacząc z języka angielskiego „Landing Page” oznacza „stronę lądowania”, czyli miejsce, w którym chcemy, by konkretny klient się znajdował. To właśnie na tą stronę zostanie przekierowany użytkownik, który kliknął w reklamę. Działa to na zasadzie kierowania użytkownika po płycie lotniska w konkretne miejsce zatrzymania, czyli w miejsce najważniejszych informacji o danym produkcie, usłudze czy wydarzeniu. Budując swoją Landing Page należy zwrócić uwagę na krótkie, zwięzłe i pełne informacji zdania, które przekażą wszystkie najważniejsze komunikaty w jak najmniejszej ilości treści.

Jak stworzyć wartościowy i przydatny w marketingu Landing Page?

Całość powinna być spójna wizualnie i posiadać krótkie pełne informacji opisy. Jeśli zadbamy o ciekawy odbiór wizualny, przyjemną kolorystykę dopasowaną do produktu. Należy zwrócić uwagę na rzetelne treści, które przyniosą klientom to, czego oczekują i chcą się dowiedzieć. Naszym celem jest przecież sprzedanie tego, co znajduje się na tej właśnie stronie lądowania. Przy tworzeniu treści na Landing Page zwróćmy uwagę, by korzystać ze sformułowań określających korzyści, jakie płyną z zakupu danego produkty bądź skorzystania z usługi, wtedy zwiększamy szansę na zyskanie nowych klientów. Stosuj pogrubione ważne treści, ułóż nagłówki, które są najważniejsze i odznacz je wielkością typografii bądź kolorem.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą projektowania stron internetowych w Warszawie!

Zaufali nam:

Nasi Partnerzy Biznesowi to fundament naszej kreatywnej historii zawodowej. Jesteśmy dumni z tego, że tak wielu obdarzyło nas zaufaniem. Poznaj marki, dla których mamy przyjemność realizować projekty.

Dołącz do grona naszych Partnerów Biznesowych i skutecznie buduj z nami swój wizerunek. Śmiało, zachęcamy do kontaktu!