"Im więcej dajesz, tym większym się stajesz"* ? - Design Partners
Bądź na bieżąco:
studio@designpartners.pl (+48) 509 68 38 38 ul. Noakowskiego 12/43, Warszawa
#DESIGNTIP

„Im więcej dajesz, tym większym się stajesz”* ?

20/08/2018

Tak. Inwestycja w gadżety reklamowe jest równoznaczna z podjęciem działań marketingowych. Manifestujemy w ten sposób naszą obecność na rynku i w świadomości (potencjalnych) klientów. W relacjach biznesowych dobrą praktyką jest wręczanie upominków, nie tylko z okazji świąt, ale także przy okazji zakończonego projektu lub podjęcia nowych, wspólnych działań.

 

Gadżety reklamowe i zestawy prezentowe są dopełnieniem firmowego wizerunku. Inwestując w nie, podejmujemy działania marketingowe, które mają na celu przybliżyć nas klientom i ugruntować naszą pozycję pośród innych firm. Jednak, by faktycznie wyróżnić się na rynku (już i tak przesyconym) należy postawić na wysoką jakość wykonanych produktów i to w jaki sposób są zapakowane.

Zacznijmy od gadżetów reklamowych, ot choćby podstawowe: długopisy czy kubki – te najczęściej rozdaje się klientom. Dla firmy, która planuje wprowadzić u siebie gadżety, mnogość modeli może przytłaczać. Różnorodność kolorów, wielkości, kształtów i materiałów z jakich są wykonane – wszystko ma znaczenie! Pamiętaj każdy Twój kontakt z klientem mówi o tym jaką firmą jesteś, nawet jeśli nie jest bezpośredni.

Zadbaj więc o to, by upominki i gadżety reklamowe, cechowała wysoka jakość i estetyka wykonania, a także… użytkowość. Bo przecież zależy, Ci na tym, żeby produkt z Twoim logo był w ciągłym użyciu – przypominał i “mówił” o Twojej firmie. Gadżety czy prezenty firmowe są budulcem pozytywnego wizerunku, świadomości klientów, a przede wszystkim relacji.

W naszym studiu kreatywnym Design Partners, obsługując daną markę, działamy kompleksowo. Zajmujemy się szeroko pojętą identyfikacją wizualną, dbając o jak najlepsze postrzeganie firm na rynku. Dlatego wiele uwagi poświęcamy szczegółom – naszym projektom i wykonaniu personalizowanych oraz luksusowych gadżetów.

Szeroka oferta upominków i gadżetów biznesowych daje ogrom możliwości ich wykorzystania. Co dawać i komu? W jakich sytuacjach? Prezentujemy krótką ściągę, w której wyróżniliśmy trzy kategorie:

RODZAJE GADŻETÓW REKLAMOWYCH I UPOMINKÓW BIZNESOWYCH #DESIGNTIP
  • Dla potencjalnych i obecnych klientów
    Kubek, długopis to przedmioty użytku codziennego, zatem wykorzystajmy to! Dobrze wykonany i estetyczny kubek umili poranek i… przypomni o nas klientowi. Taki przedmiot powinien być użytkowy, lecz jednocześnie estetycznie wykonany, szczególnie teraz, gdy tak często i łatwo ludzie dzielą się tym co ładne. Ofiarując taki gadżet dbamy i dopieszczamy naszego klienta, przez co zyskujemy lub utrwalamy jego zaufanie. Poza świadczeniem usług, sprzedażą produktów dbamy o klientów tak zwyczajnie, na co dzień. Należy zatem przybliżyć się do swojego (potencjalnego) klienta i ustalić co lubi, jakie są jego zachowania i z czego faktycznie mógłby korzystać. Wszystko po to, by zaoferować mu trafiony prezent.
  • Dla Pracowników
    Zarówno nowych jak i będących z nami już jakiś czas. W tej kategorii znajdą się wszelkie upominki na powitanie nowo zatrudnionych, takie swojskie – “Witamy w drużynie!” Wręczenie tego typu wyprawki, świadczy o naszej dbałości o pracownika i sprzyja tworzeniu więzi. Firmowa koszulka, kalendarz czy kubek integrują pracownika z firmą. Pole do popisu jest ogromne i nie musimy się ograniczać do tylko do standardowych przedmiotów. Warto pomyśleć co sprawi naszym pracownikom najwięcej radości i obdarować ich czymś oryginalnym i wyszukanym. 
  • Dla Kontrahentów i Partnerów Biznesowych
    W tej kategorii umieścimy gadżety z wyższej półki. Są to wszelkie zestawy dawane z okazji różnych świąt ale także na uczczenie wspólnego projektu, zawarcia współpracy itd. Owszem mogą być to kosze prezentowe, jednak zawartość powinna być przede wszystkim adekwatna do sytuacji i osoby obdarowanej, będąc jednocześnie z kategorii premium. Tego typu prezenty wręczamy przy okazji świąt,. Dobrze aby zestaw spersonalizować. To bardzo pozytywna praktyka biznesowa. Wyszukane i ekskluzywne produkty z najwyższej półki, są sygnałem, że dbamy o dobre relacje biznesowe i ich utrzymanie.

Upominki czy gadżety firmowe należy rozpatrywać w kategorii inwestycji, nie zaś wydatku. Inwestycji, która zwraca się, pod postacią zaangażowanych klientów i pracowników – na czym najbardziej nam zależy. Z kolei dla naszych współpracowników to informacja o dobrej współpracy i trosce o wzajemne relacje.

Jeśli Ty lub Twoja firma poszukujecie pomysłów, bądź gotowych rozwiązań w temacie gadżetów reklamowych, to w Design Partners posiadamy szeroką ofertę, dostosowaną do budżetu oraz potrzeb.

Masz pewność, że zaproponowane i przygotowane przez nas upominki, niezależnie od kategorii i przedziału cenowego są najwyższej jakości, wyróżnia je estetyka i użyteczność.

Wszystko po to, by pokazać się z najlepszej strony!

Wkrótce przedstawimy Wam propozycję zestawów, więc zapraszamy do śledzenia strony. W naszej ofercie biznesowej znajdziesz produkty z najwyższej półki, które z pewnością podkreślą  dobre relacje biznesowe.

 

Grafika: Agata Jeziurska / Design Partners
Tekst: Magda Trojanowska / Design Partners

_______________________
*Cytat Antoine de Saint Exupéry

POPRZEDNIE #DESIGNTIPs: