Branding design
Kreujemy unikalne koncepcje graficzne, które pozwolą Twojej firmie na skuteczną promocję oraz spójną i efektywną komunikację z grupą docelową.
Logo to podstawa i serce identyfikacji wizualnej. Jego zadaniem jest podkreślenie indywidualności firmy i jednoczesne wyróżnienie jej wśród konkurentów. Właściwie zaprojektowany znak firmowy decyduje o rozpoznawalności marki czy produktu. Ciekawe i przykuwające uwagę odbiorców logo to bez wątpienia jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych.
Czym się zajmiemy:
- analizą potrzeb marki / produktu
- stworzeniem kilkunastu szkiców wstępnych
- doszlifowaniem wybranego wariantu logo
- opracowaniem księgi znaku
Co otrzymasz:
- 2-3 wstępne wersje projektu
- dopracowaną wskazaną wersję znaku
- logo we wszystkich niezbędnych formatach
- księgę znaku
Identyfikacja wizualna to sposób na stworzenie spójnego wizerunku marki. Jest pomocna w budowaniu jej tożsamości oraz świadomości wśród klientów, a także wyróżnia ją spośród innych na rynku. To zbiór symboli takich jak logo, krój pisma, zastosowany układ tekstu, kolorystyka, znaki graficzne. Wszystkie te elementy to tak naprawdę wizytówka każdego biznesu, dzięki którym opowiadamy o firmie nie tylko w internecie, ale również w tradycyjnych nośnikach takich, jak materiały promocyjne, banery, ulotki, obrandowanie produktów.
Czym się zajmiemy:
- analizą potrzeb marki / produktu
- analizą konkurencji
- strategią komunikacji wizualnej
- projektowaniem graficznym
Co otrzymasz:
- mood board
- 2 wstępne wersje projektu
- key visual
- gotowe projekty graficzne
- wizualizacje produktu
Logo to podstawa i serce identyfikacji wizualnej. Jego zadaniem jest podkreślenie indywidualności firmy i jednoczesne wyróżnienie jej wśród konkurentów. Właściwie zaprojektowany znak firmowy decyduje o rozpoznawalności marki czy produktu. Ciekawe i przykuwające uwagę odbiorców logo to bez wątpienia jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych.
Czym się zajmiemy:
- analizą potrzeb marki / produktu
- stworzeniem kilkunastu szkiców wstępnych
- doszlifowaniem wybranego wariantu logo
- opracowaniem księgi znaku
Co otrzymasz:
- analizą potrzeb marki / produktu
- stworzeniem kilkunastu szkiców wstępnych
- doszlifowaniem wybranego wariantu logo
- opracowaniem księgi znaku
Dlaczego symbol łyżwy od razu kojarzy się nam z odzieżą sportową, a chłopiec na zebrze ze słodkościami? System identyfikacji wizualnej (tzw. branding) odgrywa istotną rolę w konstrukcji firmy, jak i każdego jej produktu oraz usługi. To dzięki odpowiednio zaprojektowanej i prawidłowo wdrożonej identyfikacji wizualnej firmy marki zapisują się w świadomości Klientów, jednocześnie budząc określone emocje.
Emocje odgrywają znaczącą rolę w procesie sprzedaży – zakup produktu lub usługi sygnowanej określonym logo jest niczym obietnica luksusu, wygody, dobrego smaku. Budując markę chcemy, aby jej logo było symbolem czegoś więcej niż tylko butów do biegania… Chcemy, żeby było symbolem możliwości, motywacją do pokonywania własnych ograniczeń, a zarazem gwarancją komfortu i trwałości oferowanego obuwia. W osiągnięciu tego celu pomaga nam system identyfikacji wizualnej, który:
- buduje rozpoznawalność marki,
- zrzesza wokół marki jej fanów,
- wzbudza określone emocje związane z produktem i/lub usługą.
Identyfikacja wizualna powszechnie kojarzona jest z usługą dla firmy. Identyfikacja wizualna firmy polega na określeniu unikalnej koncepcji graficznej – logo/logotyp, kolorystyka, krój czcionki – przy pomocy której firma będzie się komunikowała z otoczeniem. W praktyce system identyfikacji wizualnej może zostać wykorzystany w znacznie szerszym lub węższym kontekście. Branding może więc dotyczyć konkretnej linii produktów, dla których opracujemy niezależny system identyfikacji wizualnej lub danego wydarzenia. Co ciekawe, branding można również zastosować do promocji usług. O ile system identyfikacji wizualnej w przypadku produktu znajduje wyraz w projekcie jego opakowania, o tyle w przypadku usługi może on być wykorzystywany w różnego rodzaju prospektach reklamowych, reklamach online, voucherach oraz innych materiałach poligraficznych, których celem jest promocja konkretnej usługi.
Ofertę na branding kierujemy do Klientów z całego kraju – marek działających globalnie oraz firm o zasięgu lokalnym.
Zapewniamy kompleksową obsługę, której zakres każdorazowo dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta.Tworzymy systemy identyfikacji wizualnej dla firm nowo powstałych oraz marek, które dotychczas nie posiadały spójnej identyfikacji graficznej. Specjalizujemy się również w rebrandingu.
Wiesz już, czym się zajmujemy. Teraz pora na Twój ruch. Wypełnij krótki formularz, który pozwoli nam wrócić do Ciebie z propozycją rozwiązań dla Twojej firmy, marki, czy produktu. Skontaktujemy się z Tobą jeszcze tego samego dnia i przedstawimy ofertę oraz możliwości.